דרעי הבוקר ב'קול חי': "אני לא מאמין ש'הבית היהודי' תלך לאופוזיציה"

    דוד לזר 2 Comment on דרעי הבוקר ב'קול חי': "אני לא מאמין ש'הבית היהודי' תלך לאופוזיציה"
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בוקר (שלישי) לאחר חתימת ההסכם הקואליציוני בין מפלגות הליכוד לש"ס, אומר יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' כי "עדיין ההסכם מותנה באישור מועצת חכמי התורה שתתכנס בערב", לדבריו של דרעי, "המועצת – היא הגוף המוסמך לאשר. אני כיו"ר חתמתי בראשי תיבות".

    על ההודעה הדרמטית של ליברמן אמש – על פרישה לאופוזיציה אמר דרעי כי "אני מופתע מליברמן לא מבין מה קרה כאן".

    דרעי הגיב להסכם שנחתם אמש ואמר כי "יש לי שמחה גדולה בלב. היו לי חששות רבות בימים האחרונים שלא נוכל לקיים את מה שהבטחנו, ובסייעתא דישמיא הצלחנו בקצבאות הילדים, מע"מ 0 שכר מינימום והדיור ציבורי".

    על ההישגים הגדולים אמר כי "זה לא השיגים שלי אלא של כל החברים שניהלו איתי יחד עם המו"מ. היו ביקורות עלינו שאנחנו לא עושים משברים ודרמות, עשינו והצלחנו".

    דרעי התייחס ב'קול חי' לאופציה שמפלגת הבית היהודי לא תצטרף לקואליציה ואמר כי "אני לא חושב שיהיה דבר כזה, בבית היהודי קיבלו הצעה טובה מאוד. יש להם 8 מנדטים – מנדט אחד גדול יותר מש"ס, וכעת הציעו לו 3 שרים".

    "אנחנו רוצים לעבוד ביחד עם בנט, והצורה הנכונה היא שכל אחד ינהל את משרדו בשיתוף פעולה. יש לנו אינטרסים במשרד החינוך – כל מוסדות החינוך שלנו שם", אמר דרעי.

    לדבריו של יו"ר ש"ס, "בכוונתנו לעבוד בשיתוף מלא עם הבית היהודי. אין כאן שום ענין של כיפופי ידיים. המטרה היא שלא נצטרך כל שבוע גננת במשרד דתות. אני סומך עליו ואני מצפה שיסמוך עלי. חבל להרוס את הדבר הזה".

    על הממשלה הצפויה אמר דרעי כי "ממשלה של 61 חברי כנסת – הכי קשה להפיל אותה, הח"כים מבינים את המשמעות. אמנם רפורמות יהיה קשה לעשות בכזו ממשלה", לדבריו של דרעי, "השאיפה היא שתהיה ממשלה רחבה, שתדאג לשכבות החלשות ותנהיג את המלחמה בעוני".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      דרעי מנצל אותכם ימיסכנים